uczniowie

uczniowie
SERDECZNIE WITAMY GOSCI NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ POSWIECONEJ SZKOLE JEZYKA POLSKIEGO W ROCKFORD

KRAKOWIACZEK

Szukaj na tym blogu

NASI GOSCIE

czwartek, 10 lutego 2011

ZADANIE DOMOWE

KLASA PIERWSZA


Przepisz do zeszytu z Elementarza str.63 ,czesc pierwsza.
Zrob cwiczenie 8 str.54.
Pokoloruj obrazek wedlug wzoru:
czerwony -kwadrat
niebieski- trojkat
zolty- kolo
zielony- trapez

KLASA TRZECIA


Przeczytac "Calineczke".
Nauczyc sie tekstu na apel.

KLASA CZWARTA


Wymien cechy Matki Teresy, ktore Ja opisuja oraz te, ktore Ja oceniaja.

KLASA PIATA


Wymien cechy Matki Teresy, ktore Ja opisuja oraz te, ktore Ja oceniaja.

KLASA SZOSTA


GRAMATYKA- Cw.5.6 str.80.
JEZYK POLSKI-Wymien cechy Matki Teresy,ktore Ja opisuja oraz te, ktore Ja oceniaja.Pracuj z podrecznikiem str. 49, 50.
HISTORIA- Cw.5 str.82.
GEOGRAFIA- Cw.1.2.3 str. 41.

MILEGO ODRABIANIA LEKCJI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz